در مورد خودم :یعنی مدیر وب الفا

جدیدترین مطالب ماوراء الطبیعه+فروشگاه حشرات

در مورد خودم :یعنی مدیر وب الفا

من صابر هستم و خیلی به جن و روح علاقه دارم و خودم در احضار روح و جن دستی ندارم

ازتون متشکرم که به وبلاگ من اومدین!

و ازتون نظر میخوام در مورد وبلاگم مر30.

و البته به هر چیز دیگه ای که نیاز دارید در مورد جن و روح تو نظرا بهم خبر بدید و منتظر جواب باشید؟!!!

صابر 18 ساله 09399672631



نظرات شما عزیزان:

د.ن
ساعت20:30---11 ارديبهشت 1390
سلام علی جون

من داوودم. منم 17 سالمه و 1 بار هم جن دیدم. و از ترس داشتم سکته میکردم!. خواستی داستانشو بگم. لطفا بگو چطور با جن ها ارتباط برقرار کنیم و تسخیر جن کنیم و این که این کار چه ضررهایی داره.

لطفا به من هم سر بزن و جوابمو بده.

با تبادل لینک موافقی؟
پاسخ:سلام دوست خوبم داوود جان من صابر هستم و بیشتر مطلبهای اقا علی رو درست میکنم چون تازه یادش دادم در این موردها که خواستی همرو تو این دوتا وبلاگ که مال خودمه میتونی پیدا کنی و نظر یادت نره فدای تو موفق باشی بای بای!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : صابر زمانی